zaterdag 14 februari 2009

Uit de oude doos

En meer letterlijk dan dit kan ik het even niet verzinnen!


Ik heb namelijk een hele tijd geleden (oktober 08) een projectje gemaakt voor een vriendin van mij. Haar zoontje werd in februari 1 jaar en ja, dat vraagt natuurlijk om iets speciaals.

In oktober kreeg ik dus al het idee om iets voor hem of zijn mama (om dus weer spulletjes van hem in te bewaren/plakken) te maken. In oktober kreeg ik ook een uitdaging om iets in 3D te maken. Ook in die week kwam ik een doosje tegen. In oktober kwam ook de Dollies Good News Box uit, met papier wat perfect bij dat doosje paste. Een doosje wat ik gekregen had van die vriendin met dat zoontje wat 1 jaar werd. In dat doosje had gips gezet en werktuigen om afdrukken te maken van de handen en/of voeten van míjn zoontje.

Volgen jullie het nog? Dan hebben jullie nu alvast een bonuspunt verdiend!

In oktober kreeg ik ook het lumineuze idee om in dat doosje een minialbum te maken. Maar dat is er dus niet van gekomen. Bladzijdes al gesneden en ideeën al in het hoofd, maar wegens gebrek aan leuke foto's van het ventje én het chronische gebrek aan tijd, heb ik dat albumpje maar achterwege gelaten. Weet ze niet. Ik heb het doosje gepresenteerd als "Leuk doosje om spulletjes van zijn eerste verjaardag in te bewaren, zoals het kaarsje, stukje slinger, een ballon, etcetc." En ze was blij!

Wie weet, als ik ooit nog tijd vind, krijgt ze voor zijn 2e verjaardag een minialbumpje. Wat toevallig precies in dat doosje zou kunnen passen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten