zondag 15 februari 2009

Card Patterns #2

Gisteren is de nieuwe sketch van Card Patterns online gegaan. En wat is het weer een leuke! Meteen de kans gegrepen om mijn beste 'dinnetje' te laten weten dat we elkaar véél te weinig zien en spreken.

Aangezien we nog altijd in de planning hebben naar de bioscoop te gaan, heb ik er een 'uitnodiging' ingestopt. Nu is het wachten op een leuke film...

Hebben we een leuke Valentijnsdag gehad? Vonden jullie Valentijns de kaarten leuk? Mijn Valentijn vond de kaart heel leuk en heeft hem een mooi plekje gegeven.

Goed, genoeg gespeeld. Ik ga Mount Everest (lees: berg was) even tackelen en daar ben ik wel even zoet mee...

O by the way: Heeft iemand nog ideeën voor het avondeten? Ik ben de laatste tijd helemaal inspiratieloos...

O en ik ben ook helemaal voor tips om de layout van de berichten wat mooier te krijgen. Tekst die door foto's loopt is niet helemaal mijn ding, zeg maar...

11 opmerkingen:

  1. wow!! this is amazing! love those cherries, especially :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gaaf uit, Ilse! Leuk dat je weer hebt meegedaan. Je hebt de smaak te pakken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This looks great!! Love how you've made the card :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is great!!! I love how you made it a book using the sketch for the front. Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great job! Such a lovely use of the sketch, love the clock with its ribbon wings!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so cute!!! I love the little cherries!!!

    Thanks for joining us.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card! I love the DP your have chosen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, this is great! i like the colours and the distressed look you used.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke cadeau verpakking. Die klok is heel leuk.
    Als je een foto up-load dan staat op datzelfde invoegblok 4 lay-outs die aangeven hoe je foto's op je blog komen. Daaronder staat een stipje wat je aan kunt klikken. Ik hoop dat dit is wat je bedoelt.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen