dinsdag 10 februari 2009

Ingrid's Valentine's sketch


Een uitdaging van Ingrid kan ik nooit weerstaan. Zo ook haar allernieuwste sketch-challenge!
Eerlijk is eerlijk, deze moest even inzinken... Maar zodra de papiertjes begonnen te rollen, werkte de sketch heerlijk!

Ik moet toegeven, ik ben vreselijk eigenwijs. Zo. Dan weten jullie dat alvast. Eerlijkheid voorop: als ik een tweede naam had, dan was dat Eigenwijs. Ilse Eigenwijs van Beek...

Neem nou het thema van de sketch: Valentine. O-ver-al roze en rood en friemeltjes en nog meer van dat überromantische spul. Maar dames. Wees nou eerlijk... Het geslacht waar de kaarten (toch voor 99%) voor bedoeld zijn, zit toch niet te wachten op roze?

Nou ja. Ik weet in ieder geval zeker dat diegene waar ik deze kaart voor bedoeld heb, daar niet op zit te wachten. Die gaat bij roze heel hard in de lach schieten. Die gaat überhaupt bij een kaartje heel hard in de lach schieten... Maar goed, het gaat erom dat ik weer een tijdje van de straat was en weer heerlijk heb zitten freubelen. Da's genoeg toch? Uitgelachen worden of niet, ik heb in ieder geval genoten bij het maken!

4 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, Ilse. En waarschijnlijk heb je gelijk hoor......ik weet inderdaad niet of de mannen op roze zitten te wachten, maar ja.....het is gewoon leuk om met roze en frutsels bezig te zijn. :-) Jouw Valentijn is vast heel blij met deze kaart. Leuk dat je hebt mee gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart!
    En ja, mannen zullen inderdaad niet staan te springen om een roze kaart :D

    BeantwoordenVerwijderen