zondag 8 februari 2009

Starten met bloggen

Tja, dat staat er dan. Zwart op wit. Of nee, oranje op wit. Whatever. "Start met bloggen". Ook ik moet er nu toch (weer) aan geloven. Best een beetje eng, weer. Maar, met de geleerde lessen uit het verleden, moet het toch gaan lukken. Ik zal ook wel moeten. Nou ja... moeten... Alles in naam der hobby, zoals 'ze' zeggen.

Dat krijg je namelijk als je mee wilt doen met allerlei uitdagingen, sketches, verhalen, reacties, noemhetallemaalmaarop, etcetc. "U heeft nog geen account", "U kunt geen reactie plaatsen", "als je mee wilt doen aan deze uitdaging, zet dan een foto op je blog en plaats de link hier!"

Euh... tja... dus. Zoals gezegd: daar gaan we dan!
Hopelijk krijg ik er in de loop der tijd een beetje handigheid in, zodat het zelfs voor jullie leuk wordt! Want, ondanks het feit dat ik gék ben op leedvermaak, zelfs ik heb grenzen...

Here goes...

4 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk dat je een blog bent begonnen!!! Welkom in de wereld die Blogger heet. Ik ga je volgen hoor. :-) Ik vind het leuk om je scrapwerk te zien, maar je schrijft ook altijd zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net als Ingrid heet ik je van harte welkom in de wereld van Blogger! Erg leuk dat we je nu eindelijk ook hier kunnen volgen!! ;-)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha! Succes! Of moet ik zeggen; Sterkte... ;-) Veel plezier met Bloggen!

    Gr. Elena (DD)

    BeantwoordenVerwijderen