donderdag 12 februari 2009

Card Patterns #1


Dit keer weer aan een sketch-uitdaging meegedaan, de allereerste sketch van Card Patterns! Dit is een nieuwe site in de sketchwereld en het belooft alweer heel wat, met deze eerste knaller. Deze kon ik echt niet aan me voorbij laten gaan!

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn ouders, voor Valentijn. Ik zeg het veel te weinig, dus dit kaartje moet gewoon even naar ze toe: Omdat ik vreselijk veel van mijn ouders hou...

Klef hè?

Ik ben trouwens vreselijk laat in het ontdekken van dingen en technieken. Of het nu gaat om inkt, knopen, rub-ons, of wat dan ook... Hoe het komt? Geen idee... ik laat misschien graag eerst anderen de leuke dingen ontdekken en uitpluizen, zodat het idee gewoon helemaal klopt als ik er klaar voor ben en dus zo min mogelijk tegenvallers heb, haha! Anyhow, Bij de laatste kaarten ben ik met vilt aan de slag gegaan....woeiiii, da's leuk!! Wat is dat een gewéldig spul!

Voor ik het vergeet, morgen is het vrijdag de 13e! Ik (en alleen ik, lijkt het wel) ben vreselijk bijgelovig. Ik geloof niet in zwarte katten en ladders, maar mensen blijven mij gek aankijken als ik roep "Gooi gauw over je schouder!" als ze zout gemorst hebben (Ook het "Hou je mond!" is dan veel gehoord) of als ik vraag of ze de boel thuis wel op orde hebben als ze suiker morsen... Echt, ik moet een keer die gezichten op de foto hebben... onbetaalbaar, die verbazing en verwarring...

Zeg alsjeblieft dat dit jullie bekend voor komt? Anders moet ik toch toe gaan geven dat ik écht niet spoor! En dat willen we niet hebben, toch?.... Toch??!

6 opmerkingen:

  1. Deze kaart is ook mooi, Ilse. Leuk met dat kant om het vilten hart. Bedankt weer voor het meedoen. Enne.....of je spoort? Hihi....dat laat ik maar in het midden. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zout gooi ik ook over mijn linkerschouder verder valt het wel mee.
    Je kaart is leuk. Erg aaibaar. Ik heb ook wel een vilt gebruikt. Super spul.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so cute! Thanks for playing along with us.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your card!! The felt hearts are perfect. Great job with the sketch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a soft & delicate card. Great great job with hand stitching Ilse! Love it!
    Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. very pretty! love those felt hearts! beautiful!
    kris

    BeantwoordenVerwijderen